notice
Resolved: Unity (MY HR) is unavailable
Update: As of 12:15 p.m., Unity (MY HR) is back to normal. Thank you for your patience.
--
Update: As of 11:24 a.m. December 4: The issue has been resolved, however, we will continue to monitor the situation closely to ensure stability.
--
As of 10:48 a.m. December 4: Unity (MY HR) is unavailable. We are investigating and working quickly to resolve the issue. We will be updating this information as we know more.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
--
Mise à jour : À partir de 12h15, Unity (MY HR) est de nouveau opérationnel. Nous vous remercions de votre patience.
--
RÉSOLU: Unity (MY HR) n’est pas accessible.
Mise à jour : le 4 décembre à 11h24 : le problème a été résolu, mais nous continuerons à surveiller la situation de près afin d'en assurer la stabilité.
--
A partir de 10h48 le 4 décembre, Unity (MY HR) n’est pas accessible. Nous analysons la situation et travaillons à résoudre le problème rapidement. Nous publierons de l’information à jour dès que nous en saurons plus.
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.