notice
RESOLVED: FAS02SGW shared drives are currently unavailable
UPDATE:
As of 6:15 am, Aug. 8: FAS02SGW shared drives outage has been resolved. We thank you for your patience and understanding.
--
UPDATE:
At 5:00 pm, Aug. 7: FAS02SGW shared drives remain unavailable as we continue working on a solution. We understand the inconvenience the outage is causing and appreciate your patience and understanding.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613
-----
As of 2:45 pm: FAS02SGW shared drives remain unavailable as we continue working on a solution. We understand the inconvenience the outage is causing and appreciate your patience and understanding.
-----
As of 8:00am, August 7: FAS02SGW shared drives are currently unavailable. We are investigating and working quickly to resolve the issue. We will be updating this information as we know more.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
--
Les lecteurs partagés FAS02SGW ne sont pas accessibles
MISE À JOUR :
À 6h15, le 8 août : La panne des lecteurs partagés FAS02SGW a été résolue. Nous vous remercions pour votre patience et votre compréhension.
--
MISE À JOUR :
À 17 h 00, le 7 août: Les lecteurs partagés FAS02SGW restent inaccessibles pendant que nous continuons à travailler sur une solution. Nous comprenons les désagréments causés par cette panne et apprécions votre patience et votre compréhension.
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.
-----
À 14 h 45 : Les lecteurs partagés FAS02SGW restent inaccessibles pendant que nous continuons à travailler sur une solution. Nous comprenons les désagréments causés par cette panne et apprécions votre patience et votre compréhension.
-----
À partir de 8h00, le 7 août, les lecteurs partagés FAS02SGW ne sont pas accessibles. Nous analysons la situation et travaillons à résoudre le problème rapidement. Nous publierons de l’information à jour dès que nous en saurons plus.
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.