notice
RESOLVED: DocuSign Unavailable
UPDATE:
As of 5:30 pm, August 13: DocuSign is back to normal. Again we thank you for your patience and understanding.
--
UPDATE:
As of 9:00 am, August 13: DocuSign is still unavailable as we continue to work on a solution. We appreciate your patience and understanding during this time.
--
UPDATE:
As of 9:00 am, August 12: DocuSign is still unavailable as we continue to work on a solution. We appreciate your patience and understanding during this time.
--
UPDATE:
As of 9:00 am, August 9: DocuSign is still unavailable as we continue to work on a solution. We appreciate your patience and understanding during this time.
--
UPDATE:
As of 9:00 am, August 8: DocuSign is still unavailable as we continue to work on a solution. We appreciate your patience and understanding during this time.
--
UPDATE:
August 7: DocuSign remains unavailable as we continue working on it for a solution. We are sorry for the incovenience and thank you for your patience and understanding.
--
UPDATE:
As of 9:00 a.m., August 5, 2024, DocuSign is still unavailable and we are working quickly on a solution. Thank you for your patience.
UPDATE:
As of 4:15 p.m., August 2, 2024, DocuSign is still unavailable and we are working quickly on a solution. Thank you for your patience.
UPDATE:
As of 4:15 p.m., August 1, 2024, DocuSign is still unavailable and we are working quickly on a solution. Thank you for your patience.
--
As of 10:30 a.m. August 1: DocuSign is currently unavailable. We are investigating and working quickly to resolve the issue. We are sorry for the incovenience and thank you for your patience and understanding.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
Interruption de Service: DocuSign
MISE À JOUR :
À partir de 17h30, le 13 août : DocuSign est de nouveau opérationnel. Nous vous remercions encore pour votre patience et votre compréhension.
--
MISE À JOUR :
À 9 h, le 13 août : DocuSign est toujours inaccessible. Nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension pendant cette période.
--
MISE À JOUR :
À 9 h, le 12 août : DocuSign est toujours inaccessible. Nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension pendant cette période.
--
MISE À JOUR :
À 9 h, le 9 août : DocuSign est toujours inaccessible. Nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension pendant cette période.
--
MISE À JOUR :
À 9 h, le 8 août : DocuSign est toujours inaccessible. Nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension pendant cette période.
MISE À JOUR :
7 août : DocuSign reste inaccessible pendant que nous continuons à travailler sur une solution. Nous sommes désolés pour ce désagrément et nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension.
--
MISE À JOUR :
À 9 h, le 5 août 2024, DocuSign est toujours indisponible et nous travaillons rapidement à la recherche d'une solution. Nous vous remercions de votre patience.
MISE À JOUR :
À 16 h 15, le 2 août 2024, DocuSign est toujours indisponible et nous travaillons rapidement à la recherche d'une solution. Nous sommes désolés pour ce désagrément et nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension.
-----
MISE À JOUR :
À 16 h 15, le 1er août 2024, DocuSign est toujours indisponible et nous travaillons rapidement à la recherche d'une solution. Nous vous remercions de votre patience.
-----
A partir de 10h30 le 1er août: DocuSign n'est pas disponible actuellement. Nous analysons la situation et travaillons à résoudre le problème rapidement. Nous sommes désolés pour ce désagrément et nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension.
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le service d’assistance d’IITS par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.