notice
Resolved: Users not receiving external emails
Update: As of December 27, the email issue has been resolved. We thank you for your patience and understanding.
--
Update: As of 6:00 a.m. December 26th, emails sent between 10:30 AM on December 24th and 1:30 AM on December 25th, have been successfully recovered. We will continue to monitor the situation closely to ensure full stability.
--
Update: As of 1:30 AM on December 25th, all new external emails to Concordia are being received successfully. Please note that we are currently working to retrieve emails sent between 10:30 AM on December 24th and 1:30 AM on December 25th, as they have not been received. We will continue to monitor the situation closely to ensure stability.
--
As of time 2:20p.m. Decemeber 24: We are currently experiencing an issue where external emails are not being received by users. We are investigating and working quickly to resolve the issue.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
Résolu: Les utilisateurs ne reçoivent pas d'emails externes
MISE À JOUR: À partir du 27 décembre, le problème de courriel a été résolu. Nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension.
--
MISE À JOUR: À partir de 6h00 le 26 décembre, les courriels envoyés entre 10h30 le 24 décembre et 1h30 le 25 décembre ont été récupérés avec succès. Nous continuerons de surveiller la situation de près afin d'assurer une stabilité complète.
--
MISE À JOUR: À partir de 1h30 le 25 décembre, tous les nouveaux courriels externes à Concordia sont reçus avec succès. Veuillez noter que nous travaillons actuellement à récupérer les courriels envoyés entre 10h30 le 24 décembre et 1h30 le 25 décembre, car ils n'ont pas été reçus. Nous continuerons à surveiller la situation de près afin d'en assurer la stabilité.
--
À partir de 14h20 le 24 décembre: Nous rencontrons actuellement un problème de non réception des courriels externes par les utilisateurs. Nous enquêtons et travaillons rapidement à la résolution du problème.
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.