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EmpowerGrad workshops wrap up with sharing session on March 25


Rhonda Chung Rhonda Chung is a doctoral candidate in the Department of Education (Applied Linguistics) program at Concordia University

On March 25, the inaugural year of the CSLP’s EmpowerGrad workshops will conclude with Meeting the Neighbours, a semi-structured opportunity for master’s and PhD students in the Department of Education to engage with each other and establish meaningful connections. The purpose will be for students from both cohorts to discuss their own experiences, ongoing projects, and future plans.

The session will take place at the CSLP in our research-creation room (2.221) beginning at 4pm, and will be led by Rhonda Chung (PhD candidate in the Department of Education, Applied Linguistics). Chung’s research is interested in the sound of voices, specifically the act of listening: Are learners ‘hearing’ the whole picture of a language? Or is the classroom privileging certain voices over others? What is the cumulative effect on learners' perceptions of the target language?

Please register your attendance through EventBrite.

Banner for the EmpowerGrad workshop

Les ateliers EmpowerGrad se terminent par une session de partage le 25 mars

Le 25 mars, l'année inaugurale des ateliers EmpowerGrad du CEAP se terminera par Meeting the Neighbours, une occasion semi-structurée pour les étudiant.es au deuxième et troisième cycle du département de l'éducation de s'engager les un.es avec les autres et d'établir des liens significatifs. L'objectif est de permettre aux étudiant.es des deux cohortes de discuter de leurs propres expériences, de leurs projets en cours et de leurs projets futurs.

La session aura lieu au CEAP dans notre salle de recherche-création (2.221) à partir de 16h00, et sera dirigée par Rhonda Chung (candidate au doctorat dans le département d'éducation, linguistique appliquée). Les recherches de Rhonda Chung s'intéressent au son des voix, et plus particulièrement à l'acte d'écoute : Les apprenant.es "entendent-ils" l'image globale d'une langue ? Ou bien la salle de classe privilégie-t-elle certaines voix par rapport à d'autres ? Quel est l'effet cumulatif sur la perception de la langue cible par les apprenant.es ?

Veuillez vous inscrire sur EventBrite.




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