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December 3: Scheduled Maintenance on Cisco Telephone service

December 3, 2025
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Version française

IITS will conducting scheduled on the Concordia Cisco Phone service on December 3, 2025, between 5:30 p.m. and 10:30 p.m.

During this maintenance window, the following services may be affected:

  • Cisco IP Phones: Devices may display a brief screen flash during failover events. In progress phone calls will not be affected.
  • E911 Web Alert Service: Access to the Cisco Emergency Responder web alert interface will be unavailable. 911 calls, email alerts and phone calls alerts will not be affected.
  • CiscoPCA and Self-Care Portals: Access to the Cisco Personal Communications Assistant (CiscoPCA) and the Cisco EndUser Self-Care Portal will be unavailable.

If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.

3 decembre: Maintenance planifiée du service téléphonique Cisco

 

IITS effectuera une maintenance programmée sur le service téléphonique Cisco de Concordia le 3 décembre 2025, entre 17 h 30 et 22 h 30.

Pendant cette période de maintenance, les services suivants pourraient être affectés:

  • Téléphones IP Cisco: les appareils pourraient afficher un bref clignotement à l'écran pendant les événements de basculement. Les appels téléphoniques en cours ne seront pas affectés.
  • Service d'alerte Web E911: l'accès à l'interface d'alerte Web Cisco Emergency Responder sera indisponible. Les appels au 911, les alertes par courriel et les alertes par téléphone ne seront pas affectés.
  • Portails CiscoPCA et Self-Care: l'accès au Cisco Personal Communications Assistant (CiscoPCA) et au Cisco EndUser Self-Care Portal sera indisponible.

Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.




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