Skip to main content
notice

New Article on Curriculum Response to Crisis by CSLP Member Patrick Charland and Collaborators

January 26, 2021
|


Photo: Kelly Sikkema - Unsplash

“Curriculum Response to the Crisis” is a new article by CSLP member Patrick Charland, and co-authors Marion Deslandes Martineau, Tegwen Gadais, Olivier Arvisais, Nadia Turgeon, Valérie Vinuesa & Stéphane Cyr in PROSPECTS Comparative Journal of Curriculum, Learning, and Assessment, Vol.49(3-4)

The article analyzes the curriculum’s response to a crisis such as COVID19 and highlights parents’ roles in the education system and the strains they face due to the pandemic.

Read or download the article.

« Curriculum Response to the Crisis » est un nouvel article rédigé par Patrick Charland, membre du CEAP, et les co-auteurs Marion Deslandes Martineau, Tegwen Gadais, Olivier Arvisais, Nadia Turgeon, Valérie Vinuesa et Stéphane Cyr dans le journal PROSPECTS Comparative Journal of Curriculum, Learning, and Assessment , Volume 49 (3-4).

L'article analyse la réponse du programme pédagogique à une crise telle que le COVID19 et met en évidence le rôle des parents dans le système éducatif et les tensions auxquelles ils sont confrontés en raison de la pandémie.

Lire ou télécharger l'article.




Back to top

© Concordia University